Customer
Development
Większość ludzi ma w głowie bardzo prosty, kaskadowy model na budowanie firmy:
  • ktoś wpada na pomysł produktu lub usługi (Concept);
  • buduje swoje rozwiązanie (Development);
  • testuje, czy wszystko działa (Testing);
  • wreszcie wprowadza produkt lub usługę na rynek, rusza reklama i sprzedaż (Launch).
Czasy liniowego opracowywania i wprowadzania produktów na rynek są dawno za nami. Dziś w wielu branżach konkurencja jest potężna, a produktów multum. Dlatego, aby zbudować dochodowy biznes już do procesu wymyślania i konstruowania produktu, warto zaprosić najważniejszego człowieka w biznesplanie – klienta. Oto esencja Customer Development. Jak wygląda budowa wielkiej firmy krok po kroku?
01
od podszewki
Ten, na pierwszy rzut oka, zdroworozsądkowy model ma dwie bardzo poważne wady:
  1. opieramy się w głównej mierze na niezweryfikowanych założeniach, że wiemy, jaki problem ma klient i jak go rozwiązać;
  2. skupiamy się na wykonaniu naszego planu krok po kroku, zamiast na bieżąco uczyć się i wprowadzać zmiany.
Takie podejście to prosta recepta na utopienie znacznych środków w rozwój czegoś, na co… nie będzie chętnych. Albo chętni się znajdą, tylko że bez ochoty do zapłacenia za oferowane rozwiązanie.
CZEKAJĄC NA
TWÓJ RUCH
Gotowy, aby stworzyć wyjątkowe doświadczenie? Czas wspólnie zbudować coś niesamowitego!
Skontaktuj się z nami!
NOWY SERWIS SP Z O O

Address: Al. Jerozolimskie 85-21, Warszawa, 02-001 Polska
KRS 0000802523

NIP 7010944290

Data rejestracji 2019-09-06
NOWY SERWIS SP Z O O © 2025